söndag, maj 20, 2012

Lite utbränd kanske...

Hej mina kära läsare.
Har inte skrivit på ett tag och det har och göra med att jag nu har börjat på mitt nya jobb efter 2 veckors utbildning i Stockholm. Saknar min fina butik men efter ett par års kämpande var det dags att inse att det inte funkade i Skövde. Vi hade ett antal stamkunder men inte tillräckligt många för att leva på.
Tyvärr så är ju läget så idag att det är lågpris som regerar, men min förhoppning är att det kommer att ändras. Att vi börjar att inse att vi kan inte bara importera billigt krafs från Asien utan att vi måste börja stödja vår egen produktion. Läste i Dagens Handel att dom förutspår att om några år kommer det att finnas fler småbutiker då folk börjar att trröttna på kedjorna, och det låter ju hoppfullt.
Hoppas ni får en riktigt skön söndag! :)

Inga kommentarer: