måndag, oktober 13, 2008

Riviera Maison



Oj, vad tiden bara flyger iväg....






Har inte riktigt hunnit med bloggen men det ska bli skärpning!Idag kommer lite bilder från holländska Riviera Maison. Jag ska ta en stor del av mitt sortiment från dom, bara äskar deras möbler.










Idag har jag även en liten måndagstävling och jag lottar ut två st kuddfodral från Asian Art & Design som säljer ekologiska och rättvisemärkta produkter.





Skriv en liten kommentar så kommer jag att lotta en vinnare. Tävlingen pågår tom fredag kl 23,59. Lycka till!





Hoppas ni får en mysig måndagkväll.


:) Maria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Hittate till din blogg idag vilket jag är jätteglad för möblerna från rivier maison helt underbara!!
vilka fina kuddfodral du lottar vill gärna vara med & tävla om dom!
ser fram imot när ni ska öppna butik i skövde.

Mvh Mona.G

Två systrar sa...

Hejsan! Vilken fin blogg du har!! Måste kika lite mer! Vi är rätt nya i bloggvärlden och hitta ständigt nya att njuta av! Hit kommer vi tillbaka! Kram C&M