tisdag, januari 15, 2008

Äntligen en blogg...


Så var jag äntligen igång med min blogg.

Jag startade min e-butik i november och hade som ambition att komma igång med en blogg också, men tiden räcker inte riktigt till. Jag har 2 småbarn som också kräver tid...

Jag vill med min blogg dela med mig av mina erfarenheter och upplevelser vad det gäller att driva en butik, samt kanske kunna ge ideér och inspiration...

Idag har jag fotat lite nyinkommet pressglas. Alltid vackert på det lantliga kaffebordet till sommaren.

Jag ska försöka komma med inlägg så ofta jag bara hinner. I helgen ska jag på Formex-mässan i Stockholm, ska fota och försöka lägga ut bilder nästa vecka...

Ha det bra så länge och tack för att ni tittar in.

:) Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Ska bli kul att läsa din blogg. Ser mycket lovande ut!
Kram Tess